onsdag den 19. september 2012

En gammel ven





Jeg er igang med min pædagogik eksamen. Det er nu en finurlig størrelse. Jeg er typen der kickstartes af en deadline og oftest (læs: ALTID) først kommer igang i sidste øjeblik. Denne gang har jeg ændret strategi og gik allerede igang i sidste uge med en deadline den 24/9. Det resulterer i at jeg nu allerede har skrevet ALT for meget i forhold til de snollede 26.400 anslag opgaven max må fylde. Jeg terper rundt i omsorgssvigt, barnets præmisser, anerkendende tilgange, tilknytning, lange indberetnings procedurer og ikke mindst GULE post it's all over. Alt sammen meget spændende og så alligevel ikke.. Jeg pakker bøgerne væk for en stund, eller hvert fald til imorgen.
Jeg er desværre blevet ramt af influenza-syndromet og hele min hjerne er fyldt med snot og halsen snører sammen når jeg forsøger at trække vejret. DERFOR, har jeg idag fundet en gammel ven frem fra køkkenskabet. Min Bodum Juicer :) Havde faktisk helt glemt hvor fantastisk den er, men efter indkøb af ikke mindre end 20 appelsiner er der nu gang i C-vitamin boost i allerhøjeste grad.  Håber og ber' til at det må hjælpe mig til et lidt mere klart syn på opgaven imorgen.
Sidst men ikke mindst er min lille Tolderik blevet belønnet med ikke mindre end en GULD medalje, for hans deltagelse i børne OL i vuggestuen :) En pavestolt dreng der her på billedet mageligt sidder i kongestolen.
Da jeg spurgte ham hvad han havde vundet, sagde han " det bar fordi jeg kan løbe op på bakken og hoppe, så skal man også kaste laaaaaangt med nogle bolde, og SÅ kan man få en madalje" -Noget har han da fået fat i den lille gut ;)

Godnat derude.
--Ninett--

Ingen kommentarer:

Send en kommentar